ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ

Τα αμύγδαλα, ο καλύτερος λιποδιαλύτης για το λίπος στην κοιλιά

0

Αρκεί η κατανάλωση 42 γραμμαρίων αμυγδάλου καθημερινά ως μέρος (υγιεινής) διατροφής για να κάνει … το λίπος πέρα και να βελτιώσει τους παράγοντες κινδύνου για καρδιοπάθεια, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.

Ερευνητές από το Pennsylvania State University συνέκριναν την διατροφή 52 υπέρβαρων μεσήλικων με υψηλή χοληστερίνη για πάνω από 12 εβδομάδες. Οι συμμετέχοντες ακολούθησαν παρόμοια διατροφή κατά της χοληστερόλης. Επιπλέον, στη μια ομάδα δόθηκε σνακ 42 γραμμαρίων ανάλατων αμυγδάλων καθημερινά, ενώ η άλλη έλαβε μάφιν μπανάνα που περιείχε ίδιο αριθμό θερμίδων.

Από τα ευρήματα της μελέτης φάνηκε ότι, παρά τις μικρές διαφορές στο βάρος ανάμεσα στις δύο ομάδες, η ομάδα που κατανάλωνε αμύγδαλα ως σνακ είχε σημαντικά μειωμένο λίπος στην κοιλιά, μικρότερη περίμετρο μέσης και μειωμένο λίπος στο πόδι. Επίσης η αντικατάσταση σνακ πολλών θερμίδων, με αμύγδαλα, βελτίωσε πολλούς παράγοντες κινδύνου για καρδιοπάθεια, όπως την μείωση της χοληστερίνης.

Η νούμερο ένα αιτία θανάτου παγκοσμίως είναι οι καρδιακές παθήσεις, και εκτιμάται ότι το 80% των πρόωρων θανάτων από καρδιακή νόσο μπορούν να αποφευχθούν αν οι άνθρωποι αλλάξουν τον τρόπο ζωής τους, συμπεριλαμβανομένης της διατροφής.

Σύμφωνα με τους ερευνητές, η μείωση του λίπους της κοιλιάς είναι ευεργετική καθώς συνδέεται με το μεταβολικό σύνδρομο, ένα συνδυασμό του διαβήτη, της υψηλής αρτηριακής πίεσης του αίματος και της παχυσαρκίας, καθώς και τις καρδιακές παθήσεις.

Όπως ανέφερε η επικεφαλής της μελέτης Δρ. Κλαιρ Μπέρριμαν. «Η έρευνά μας διαπίστωσε ότι η υποκατάσταση σνακ με υψηλά επίπεδα υδατανθράκων με αμύγδαλα , βελτίωσε ένα μεγάλο αριθμό παραγόντων κίνδυνου για καρδιοπάθεια, συμπεριλαμβανομένου του νέου ευρήματος ότι η κατανάλωση αμύγδαλων μειώνει το λίπος της κοιλιάς».

Σοφία Κασιδώνη

About Author

inagreece

Comments are closed.

http://loukasvavitsas.gr