ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ

Χρ. Σπίρτζης για ΟΑΣΑ: Τελειώνει το «πάρτι» των 350.000 € ανά έτος σε αμοιβές στελεχών

0

bus1--2-thumb-large
Με την φράση: «Το πάρτι στις αστικές συγκοινωνίες τελειώνει εδώ», απάντησε ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, χθες (1/12), στην οξεία κριτική που δέχτηκε από την αντιπολίτευση για τον διορισμό των νέων διοικήσεων στις αστικές συγκοινωνίες.

Ο υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ έκανε αποκαλύψεις στην βουλή για διασπάθιση δημόσιου χρήματος σε παχυλούς μισθούς και σε συμβούλους στον ΟΑΣΑ, κάνοντας λόγο για 350.000 ευρώ/έτος σε αμοιβές διευθυνόντων και ειδικών συμβούλων.

Ακόμα ανέφερε ότι ένα ποσό άνω των 100.000 € πήγε σε «αμοιβές» για συγκεκριμένη εταιρεία άλλων… συμβούλων επικοινωνίας, όπως τόνισε χαρακτηριστικά, για να συμπληρώσει: «Εκεί να ψάξετε τους ημετέρους και την κατασπατάληση δημόσιου χρήματος. Εκτός, αν είναι και αυτοί … εμπειρογνώμονες. Προφανώς οι παρεχόμενες υπηρεσίες και τα 100.000 ευρώ από τη μία εταιρεία, δεν ήταν αρκετές, και ανέθεσαν και σε μια ακόμη εταιρεία την επικοινωνία του ομίλου, εγκρίνοντας άλλα 40.000 ευρώ. Εκεί να κοιτάξετε για ημετέρους και κατασπατάληση δημόσιου χρήματος. Εκτός αν είναι κι αυτοί εμπειρογνώμονες».

Στην συνέχεια κατήγγειλε την μονοπρόσωπη διοίκηση του ΟΑΣΑ ότι δεν διεκδίκησε όσα οφείλονταν στον οργανισμό από τους φορείς του δημοσίου, αφήνοντας έτσι ελλείμματα ύψους περίπου 100 εκατ. €, ενώ χαρακτήρισε την συμφωνία της διοίκησης του ΟΑΣΑ με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ως «πανωπροίκι» – δώρο στον ιδιώτη και κόντρα στα συμφέροντα του δημοσίου.

Ο κ. Σπίρτζης τόνισε επίσης ότι η μονοπρόσωπη διοίκηση του ΟΑΣΑ, διαπραγματευόταν μονομερώς με την τρόικα (και εν αγνοία της πολιτικής ηγεσίας του αρμόδιου υπουργείου), μέτρα και ρυθμίσεις σε βάρος οργανισμού και πολιτών, χωρίς καμία έγκριση.

Ακολουθεί ολόκληρη η απάντηση του υπουργού ΥΠΟΜΕΔΙ Χρ. Σπίρτζη στις ανακοινώσεις της αντιπολίτευσης

Η «επιτυχημένη» μονοπρόσωπη διοίκηση του ΟΑΣΑ, για την οποία τόσοι κόπτονται (άραγε γιατί;) και η οποία διαπραγματευόταν μονομερώς και εν αγνοία της πολιτικής ηγεσίας του αρμόδιου υπουργείου με την τρόικα, μέτρα και ρυθμίσεις σε βάρος οργανισμού και πολιτών, χωρίς καμία έγκριση, «προάσπιζε» το δημόσιο συμφέρον και τη χρηστή οικονομική διοίκηση εγκρίνοντας:

• 350.000 ευρώ/έτος για αμοιβές διευθυνόντων και ειδικών συμβούλων. Προφανώς αυτοί δεν είναι ημέτεροι, αλλά … εμπειρογνώμονες.
• Πάνω από 100.000 ευρώ αμοιβές για συγκεκριμένη εταιρεία άλλων… συμβούλων επικοινωνίας. Εκεί να ψάξετε τους ημετέρους και την κατασπατάληση δημόσιου χρήματος. Εκτός αν είναι και αυτοί … εμπειρογνώμονες.
• Προφανώς οι παρεχόμενες υπηρεσίες και τα 100.000 ευρώ από τη μία εταιρεία, δεν ήταν αρκετές, και ανέθεσαν και σε μια ακόμη εταιρεία την επικοινωνία του ομίλου, εγκρίνοντας άλλα 40.000 ευρώ. Εκεί να κοιτάξετε για ημετέρους και κατασπατάληση δημόσιου χρήματος. Εκτός αν είναι κι αυτοί εμπειρογνώμονες.
• Άραγε πότε η «επιτυχημένη» μονοπρόσωπη διοίκηση του ΟΑΣΑ διεκδίκησε και πήρε όσα του οφείλονταν από τους φορείς του δημοσίου; Ή μήπως το «ξέχασε» και αυτό μέσα στο success story της , αφήνοντας ελλείμματα σχεδόν 100 εκατομμυρίων ευρώ;
• Η συμφωνία της «επιτυχημένης» μονοπρόσωπης διοίκησης του ΟΑΣΑ με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, είναι ή δεν είναι πανωπροίκι – δώρο για τον ιδιώτη, κόντρα στα συμφέροντα του δημοσίου;

Για όλα αυτά και πολλά ακόμη, που θα παρουσιαστούν στην αρμόδια επιτροπή της βουλής επικρατούσε για χρόνια σιγή. Ούτε μια ερώτηση. Όλα καλώς καμωμένα.

• Αυτό ακριβώς το μοντέλο διοίκησης, του ενός ανεξέλεγκτου εκλεκτού, που δεν δίνει λογαριασμό σε κανέναν, θα αλλάξει, θέλουν δε θέλουν ορισμένοι.
• Οι αστικές συγκοινωνίες θα λειτουργήσουν διαφανώς, δημοκρατικά και με έλεγχο, για τον πολίτη και την κοινωνία. Όπως ο νόμος προβλέπει.
• Χωρίς «ημέτερους» κρυμμένους σε συμβάσεις.
• Χωρίς «κεφαλοκυνηγούς» ανέργων, ή ειδικά σώματα αστυνομίας στις μεταφορές.
• Χωρίς αναξιοκρατικούς διορισμούς διευθυντικών στελεχών, που δεν πέρασαν ποτέ από υπηρεσιακά συμβούλια, αλλά ήταν αρεστοί των διοικήσεων, αλλά
• Με κοινωνική αναφορά και ευαισθησία διατηρώντας τη δωρεάν μετακίνηση ανέργων και άλλων ευπαθών κοινωνικών ομάδων.
Όσο και να οχυρώνονται πίσω από το διορισμό των νέων διοικήσεων στον όμιλο ΟΑΣΑ, για να κάνουν θόρυβο, το έργο της αναδιάρθρωσής του θα υλοποιηθεί.

Τα υπόλοιπα… στη Βουλή.

About Author

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΚΟΣ

Comments are closed.

http://loukasvavitsas.gr