ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ

Πώς ξεκινούν τη μέρα τους οι βουλευτές της Ν.Δ. …

0

Της Τζένης Κωστοπούλου

Κάθε πρωί, η  μέση, επώνυμη αντρούκλα της Νέας Δημοκρατίας, ανοίγει τα μάτια της γύρω στις 6: 15 π.μ., επειδή, παρά τις αλλεπάλληλες μεταλλάξεις που έχει υποστεί το γονίδιο του ακατέργαστου, δουλευτάρη τραμπάκουλα (του οποίου παραμένει φορέας), το βιολογικό της ρολόι εξακολουθεί να χτυπάει, την ώρα που πρέπει να σηκωθεί να πάει στο χωράφι…

Ευθύς αμέσως, ανασηκώνεται στο ένα πλευρό και φτύνει καταγής τη ροχάλα που ολονυχτίς στριφογύριζε αργά μέσα στο στόμα, ακριβώς με τον τρόπο που αναμοχλεύεται μια ευαίσθητη μπουγάδα μέσα στόνε κάδονε του πλυντηρίουνε. Αμέσως μόλις ακουστεί το ρωμαλέο πλιτς στο δάπεδο, σνιφάρει βουλιμικά πίσω, σα να ζητάει τα ρέστα για το νυχτερινό χαράτσι σάλιου που μόλις κατέβαλε, την τόσο προσωπική μετακρασίλα που ακόμα αναδίδει η αχνιστή χλαπάτσα. ( Εχθές, γύρισε πάλι από το καπηλειό αργά και τελεί εν χανγκ όβερ.)

Τότες, … γυρίζει μηχανικά προς το διαολοθήλυκο που σαπίζει δίπλα του στον ύπνο αναρρώνοντας από τις πολλαπλές νυχτερινές του επιθέσεις, του παίζει μια μπούφλα στην κασίδα και το τραβάει από τα μαλλιά να σηκωθεί, να πα’ να ζυμώσει τα φρέσκα ντόνατς του πρωινού.

Έτσι, μένει να απολαμβάνει την άπλα, ξύνοντας κάθε τόσο μεταξύ ύπνου και ξύπνιου, μέσα από τη μπαμπακομάλλινη σωβρακοφανέλλα, τα αχαμνά του. Σ’ αυτή την τρανς κατάσταση βλέπει διάφορα οράματα φραστικών επεισοδίων με «ουστ», «τσαπρρρ» και «στρι ρε» ή  ημιόνειρα ξυλοδαρμών, διαπομπεύσεων και δημόσιων κατουρημάτων. Χαμογελάει ηδονικά και κάθε τόσο ροχαλίζει αιφνιδίως κατά αγνώστων.

Όταν αποφασίσει να σηκωθεί, το πράττει σε αρσενικό slow motion, επειδή έτσι γίνονται περισσότερο ορατές από το σύμπαν οι γραμμώσεις του σώματος και οι φλέβες του. Ακουμπάει πρώτα τα ένα πόδι κάτω, μετά ακουμπάει με πιότερη προσοχή, επίσης κάτω, το μέλος που φέρει ανάμεσα στα πόδια του και τέλος, αποθέτει και το τελευταίο πόδι, συνήθως στο σημείο που ορίζεται από τη στεγνή πλέον, ροχάλα του ξημερώματος.

Περιπατά, αφού ξεδιπλώσει και τεντώσει τη γιγαντιαία κορμοστασιά του, γερμένος ελαφρά προς τα δεξιά, επειδή πάσχει από σκολίωση κουτσαβακίου. Ένεκα που αφήνει μονίμως το ένα μανίκι του σακακιού του να κρέμεται αφόρετο εις ένδειξη πρωτογενούς πλεονάσματος τεστοστερόνης, η σπονδυλική του στήλη έχει προσαρμοστεί και γέρνει σαν υποβρύχιο.

Αφού πιεί αμίλητος τον πολλλλλλλλά βαρρρρρρρρύ καφέ του και γλείψει με το δάχτυλο και το κατακάθι, αφού δοκιμάσει κι απορρίψει φτύνοντας με αηδία μία-μία όλες τις γκουρμέ επιλογές που του έχει εκθέσει η σύζυξ στο τραπέζι, καταφεύγει τελικά στο ψυγείο, ανοίγει το πακέτο με τον παστουρμά και χτυπάει μερικές φέτες, για να αρωματίσει την αναπνοή του και να καρδαμώσει.

Πριν φύγει για τη δουλειά του στο καφενείο της Βουλής, πραγματοποιεί επανεκκίνηση βαρβατίλας συμμετέχοντας στον αποχαιρετιστήριο διάλογο με τη γυναίκα του, με πολλά «μωρή» διαφόρων αποχρώσεων. Ύστερα κάνει το σταυρό του στο παλιό αυτόγραφο του Άλκη Γιαννακά και αποτάσσεται τις αγαθοσύνες, τις ευγένειες, τον πολιτισμό και άλλα φλωριλίκια. Κρύβει στη μία μέσα τσέπη του σακακιού του το σουγιά πολυεργαλείο που του χρησιμεύει για να κόβει καρύτζαφλους, όποτε το καλέσει η ώρα ή για να τελειοποιεί το μανικιούρ ονυχοφαγίας, κρύβει στην άλλη μέσα τσέπη το κουρδιστό μπαγλαμαδάκι-σύμβολο που προόριζε για δώρο-σουβενίρ στο Β. Σόιμπλε (αλλά δεν πρόκαμε)… και βαράει τελικά πίσω του δυνατά την πόρτα, έτσι που σίγουρα να σπάσει κάποιο μπιμπελό του μπουφέ και να χρειαστεί σκούπα και φαράσι.

Μπεκάει στην κούρσα του από την πόρτα που συνάδει με τη σκολίωσή του και καλημερίζει τον οδηγό του κατεβάζοντας καντήλια, επειδή του φέρνει αναγούλα το καινούριο αρωματικό χώρου που είναι σίγουρα αγορασμένο από πακιστάνι, αμολημένο στα φανάρια από τον Πανούση.

Κάνει παραγγελιά Ντέρτι fm στο ραδιόφωνο και ανασύρει από την τσέπη το μπεγλέρι του, γιατί έχει φτάσει η ώρα να χαντρομετρήσει και να μαστιγώσει τον αέρα εκατέρωθεν των δαχτύλων του.

Είναι η έσχατη ώρα περισυλλογής, πριν φτάσει στο Κοινοβούλιο και θέσει σε λειτουργία τον Αυτόματο μαγκιάς-κλανιάς σε χειροκίνητη λειτουργία…

About Author

inagreece

Comments are closed.

http://loukasvavitsas.gr